torstai 11. lokakuuta 2012

Love is like playing the piano. First you must learn to play by rules, then you forget the rules and play from your heart

catsii catshj catsrbnt


Tänään fiilis voi olla ihan katossa ja huomenna taas aivan down... Oon huomannu että tää mun ihon laatu vaikuttaa todella paljon mun itsetuntoon; Aina kun se on hyvä niin mun mieli on vähän rennompi. Silloin kun se on vähän huonompi, niin mun mieli on enemmän stressaantunut. Nyt se on taas vaihteeks vähän parempi. Toivotaan että se pysyis nyt näin eikä tulisi yhtäkkisiä käännöksiä!

Oon saanut taas ison kasan kaikkia luovia ideoita! Pitäs esitellä teille suunnitelmat ja piirrokset mun päättäri mekosta jonka aion taas toteuttaa! Itseasiassa mulla on siihen liittyen teille yks kiva ylläri, jonka paljastan vasta kun saan siihen sopivat tarvikkeet "koolle"!! 
Uus kangaskassi on myös työn alla. Ajattelin painaa siihen jonkun abstraktin kuvion ja iskeä siihen muutamat niitit!


4 kommenttia: