sunnuntai 4. marraskuuta 2012

Koruja!

2012-11-03 love pearl


 Sain vihdoinkin päivitettyä ton mun Koruja -välilehden, joten jokainen ketä kiinnostaa, niin käykääpäs ihmeessä kurkkaamassa vähän mun teoksia täältä!! Noi kaikki kuvissa olevat korut olen siis tehnyt itse ja jos on jotain kysymyksiä niistä, niin mulle voi jättää viestiä tänne blogiin, tai mut löytää facebookista nimellä Roosa björkstam. Jättäkää muutenkin ihmeessä kommenttia ja mielipiteitä!

Tais tulla just seittemäs vuos täyteen siitä, kun ekan kerran tein noita tollasia vähän isommassa roolissa olevia koruja, jos siis verrataan niihin eskari- ja päiväkotiversioihin, jossa muovihelmet pujotettuna kuminauhaan oli ihan missä sattuu, haha!

Jokatapauksessa kuvasin eilen noi kaikki korut ja jouduin koneella vielä vähän terävöittämään noita joitain kuvia, joten siihen meni melkoisesti aikaa. Toivon kumminkin, että se oli tän arvoista! Jos siis on kiinnostusta omistaa tollanen, niin laittakaa viestiä, niin voidaan katsoa, jos vaikka onnistuisit olemaan tollasen omistaja!!

Täältä vielä pääset tykkäämään mun facebook -sivusta, joka on omistettu näille mun koruille! Joten sieltä vaan tykkäämään! En oo tota sivustoa valitettavasti pitkään aikaan päivitellyt, mutta eiköhän oo taas aika alkaa paneutumaan siihenkin!

 

5 kommenttia:

  1. Onpa upeita noi kaikki korut! <3

    VastaaPoista
  2. wau oot kyl tosi taitava ! noi on hienoja :)

    VastaaPoista
  3. Ihana toi mis on topi peace-merkki! :--)

    http://breakagem.blogspot.com/

    VastaaPoista
  4. ihanii korui :)!

    ps. mul on haaste sulle mun blogissa:) käy tsekkaas?
    http://33lifebrighteyes.blogspot.fi/2012/11/liebster-blog.html ♥

    VastaaPoista
  5. Noi kellokorut varsinkin on tosi siistejä! :)

    VastaaPoista