maanantai 18. helmikuuta 2013

Black, cool lady!

imgg 021 imgg 023 imgg 008lk imgg 012 imgg 015 kuva 1(32)

Kai välillä sallitaan, että nainen haluaa hemmotella itseään korkeilla koroilla? Tein kaksi tyylikästä löytöä H&M:stä. Oon jo kauan ollut sitä mieltä, että oon vakavasti uutta nahkatakkia vailla ensi keväänä. Toi mun uusi nahkatakki ei välttämättä ole niin "takkimainen", kuin se mun edellinen, mutta toi on tosi hyvä keväällä kun haluaa vähän siistimpää nahkaisaa yläosaa. Se mun edellinen, joka päällä harjoittelin ajamaan skootteria ekaa kertaa ei nimittäin sovellu kauheen siistiin käyttöön...

Noi kengät oli mulle sellanen "rakkautta ensi silmäyksellä" -tapaus. Noi sopii niin monien erilaisten asujen ja vaatteiden kanssa, että mä huomasin jo heti noita sovittaessani, että me tullaan hyvin toimeen! 
-Vaikkakin tässä sovitustilanteessa mun sukat olikin vähän vettä läpi päästävien uggien seurauksena kosteat, eikä noi tuntunu aluksi menevän jalkaan sitten millään, mutta kuivat sukat toikin asiaan heti helpotusta!

4 kommenttia:

  1. Upee nahkatakki! :o
    Kurkkaa ja jää lukijaks jos tykkäilet (:

    sl-stereohearts.blogspot.fi

    VastaaPoista
  2. Oi mäki haluun kans noi kummatki! =) Löysin sun blogin ihan sattumalta ja tykkään kyl kovasti, sait uuden lukijan! =)

    Käy kurkkaa myös mun. Siel ois arvontaaki ;)
    http://mystyle-nappi.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Haha, kiitoksia! Juu mäpäs käyn tsekkaamassa! ;)

      Poista