sunnuntai 17. helmikuuta 2013

Chilling, jilling!

vilma 006 vilma 007 vilma 017 vilma 025 vilma 029 vilma 040 vilma 044 vilma 051

Mun hiihtoloma ei alkanut kovin villiin malliin. Ei ainakaan junamatkalla jonnekkin pohjoisempaan suomeen kemuttelemaan ja pitämään hauskaa koko lomaksi. Mäkin kyllä pakkailin kasseja viikonloppua varten, mutta mun määränpää ei osottautunutkaan ihan niin kauaksi, kuin Ruka tai Tahko. Mä suuntasin Tapiolaan.
Vilma tuli hakemaan mut meiltä Perjantai-iltana. Pitihän se toki arvata, että Vilma tulee syöttämään mut ihan yliturvonneeksi, kun oon taas sen luona. Mulla jokatapauksessa oli tosi kiva ilta siinä seuratessa kun Vilma kokkaili mulle, kattoessa leffaa, jutellessa ja syödessä jätskiä. Nukkumaanmeno venyi taas vähän siinä telkkua katellessa. Kun vihdoin olin saanut pesut ja naaman rasvaukset pois alta, pääsin käperymään sinne Vilman pehmoseen petiin nukkumaan!

2 kommenttia:

  1. Sulla on tosi kiva blogi! :) ja ihania kuvia. Oltiin samassa alakoulussa ja en tiiä meillä oli kai jotain "riitaa" sillon. Ois kiva tutustua sinuun. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos! No ähh, tuu ihmessä juttelemaan mulle vaikka facebookissa! En usko että mitkään ala-asteella käydyt kärhämät haittaa enää :) Ainakaan mua

      Poista