tiistai 12. helmikuuta 2013

HELP!


aaa

Juttelin tänään yhden mun kaverin kanssa, joka kehotti mua aloittamaan videopostailun! Ajattelin sitten tosiaan toteuttaa sen, ja tästä lähtien tehdä aina vähintään pari kertaa kuussa teille jonkun videon. En vaan tiedä mistä alottaisin.
Mua vähän kyllä jänskättää alottaa videopostauksien teko, koska näin aluksi asteikolla 0-10 mun arvosana tollasesta ylettyy varmaan miinuslukujen puolelle...
Mä oon jo useesti ennen miettinyt, että kuvailisin tänne videopostauksia useammin, mutta en oo saanut otettua itseäni niskasta kiinni.

Taidan ehkä pelätä  negatiivisen kritiikin saamista, koska olen sitä joskus aikoinaan saanut jo ihan kyllästymiseen asti. Niinkuin edellisessä postauksessa mainitsin, että harjoitus tekee mestarin, niin sama pätee myös tässä. Jostainhan on aina pakko aloittaa, joten nyt kyselisinkin teiltä, että millasia postauksia multa haluaisitte jatkossa nähdä liikkuvassa muodossa? Kiitän suuresti kaikkia, jotka jaksavat antaa mulle ideoita, kun oma pää ei nyt tuota mitään järkevää ideointia...

9 kommenttia:

  1. My day videopostaus olis kiva :))

    VastaaPoista
  2. Pelkkiä kuulumisia ja jotain hiusrutiini videoo yms. ois kiva kattoo!:)

    http://lifebyroosa.blogspot.fi/

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho oho, mun kaimallahan on ihan mahtava blogi! Aloin seuraamaan! :)

      Poista
  3. Tee ihmeessä viedoitakin! ei sun kaltanen upeus voi epäonnistuu niissäkään kuten ei näissä kirjotuksissakaa :) tee vaikka my dayta,huoneen esittelyy,meikki tai hiusvideoita,höpöttelyjä tai mitä vaan!:) sun blogi on tosi kiva ja oooot hirmuisen nätti ja sun vaatteet on iha unelmii !

    VastaaPoista
  4. My Day video ois kiva ja helppo ku voit tehä sen myös sellasessa muodossa ettei tarvitse puhua jos se jännittää, ja ehkei ekalla kerralla kannata tehä semmosta videota missä kertoo vaan kuulumisia, et ekalla kerralla iha aiheelline video mis on niiku jtn erikoista, ni sitte myöhemmi voit rupee tekee kuulumis videoita kun nekin on kivoja :)

    http://wings-to-fly-high.blogspot.fi/

    VastaaPoista
  5. Moi! Missä lukiossa/amiksessa oot ja voisitko kertoo siit jotai? :)

    VastaaPoista
  6. Tee ostoksista tai sitten kuukaudesta esittelet jotain esim. eniten käytetyt meikit tai vaatteet ja sit sellasii hassuttelu videoita :)

    VastaaPoista