sunnuntai 17. helmikuuta 2013

I love lazy mornings!

vilma 064 vilma 068 vilma 073 vilma 079 vilma 085 vilma 087


 Aamulla herätessäni kello taisikin olla jo yli puolenpäivän. Mun hemmottelua jatkettiin vielä aamulla... Vilma loihti tälläset super ihanat salaatit meille aamupalaksi!
-Tossa on siis normaalin salaatin sijasta pinaattia, joka on tosi hyvä korvike salaatille, koska siitä saa hyvin rautaa! Pinaatin lisäksi tossa on avocadoa, hunajamelonia, mozzarellaa, halloumijuustoa, kirsikkatomaatteja ja kurkkua, nam!
Mä oon ennen ollut tosi nirso kaiken ruoan suhteen, ja oon kyllä vieläkin.Yksi suurin ongelma mulle aina on ollut salaatti. En oo ikinä tykännyt mistään salaatista, mutta nyt viimevuoden lopulla opin syömään sitä, mutta vain jos siellä seassa on esimerkiksi tonnikalaa, kanaa tai jotain muuta, joka siirtää mun huomion siitä itse salaatista pois. Ja tottakai paljon muitakin vihanneksia ja hedelmiä, esim porkkanaa, paprikaa, omenaa, viinirypäleitä yms.

Tulin vasta illalla kotiin Vilmalta, koska käytiin vielä hakemassa lidlistä vähän mättöä illaksi, kun katottiin telkkua ja putous yhdessä! Sain jo kutsun tulla tän loman aikana Vilmalle uudestaankin, ja otan ilomielin kutsun vastaan!

2 kommenttia:

  1. Anteeks, pakko olla kurja ja vielä korjata, että se oli verkkomelonia eikä hunaja! Muuten tosi kiva blogi ja kiva ku postailet nii usein!:)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Oho hups! :D Mutta kiitos! Positiiviset korjaukset on aina hyvästä! ;)

      Poista