sunnuntai 10. helmikuuta 2013

New glasses!

roomlasit 030 roomlasit 031 roomlasit 034 roomlasit 037

 Ajattelin nyt ilokseni esitellä mun uudet rillit teille! Olin jo mun viime rillien aikana päättänyt, että haluan tollaset ray ban -tapaiset rillit seuraavaksi. Ihan oikeita ray baneja en niiden hinnan vuoksi hankkinut, ja ne päässä näytän oikeesti ihan pelleletä! Ne on ensinnäkin ihan liian leveät mun kaposiin kasvoihin ja liian isot mun naamaan.
Nissenillä oli joku tarjous, että kahdet sai tietyllä hinnalla. No mentiin äidin kanssa sitten etsiskelemään mulle hyviä kaksia uusia rillejä. Mä valitettavasti löysin vaan noi yhdet, mutta saatiin sitten sovittua että ne toiset siihen hintaan sisältyvät lasit on ne mun vanhat rillit, joihin vaihdetaan ainoastaan linssit!

-Tuutte saamaan ensiviikon aikana kuvaa musta noi päässä, kun en oo tässä viikonlopun aikana pahemmin ehtinyt kuvailla itseäni noi päässä.

Ekat lasit sain reilut kaksi vuotta sitten ollessani 7. luokalla. Mun näkö sitten tosiaan huononi aika jyrkästi, enkä saanut ikinä käytettyä niitä rillejäkään, kun niiden käyttö ujostutti niin kovasti. Päädyin sitten piilolinsseihin, joita oon tässä nyt reilun vuoden ajan käyttänyt. Halusin nyt kumminkin palata taas toistaiseksi rilleihin, koska nykyään on niin paljon hienoja ja muodikkaita kehyksiä, joten ajattelin että just noi lasit vois tuoda tosi kivan silauksen mun tyyliin. Olin muutenkin itse sitä mieltä, että noi sopi mulle! Käyttelen noita ja piilareita nyt vähän ristiin rastiin, mielen mukaan.
En nykyään vaan pysty aamuisin tunkemaan niitä piilareita silmiin, koska oon niin uninen, että ne alkaa kirveltää, jos kovin pian herättyäni tungen ne mun silmiin. Sen takia koin, että noi rillit on nyt ajankohtanen ja kiva vaihtoehto!

 Mulla on siis huono kaukonäkö ja mun arvot noissa laseissa on:
Vasen silmä -1.25  Oikea silmä -1.75

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti