maanantai 11. maaliskuuta 2013

The fight for you is all I've ever known

fashion! 110
fashion! 080 fashion! 089 pagelii fashion! 115
ruoka 006kl ruoka 011 ruoka 014 ruoka 020

 Vihdoin sain nää kohta viikon mun koneella keikkuneet kuvat tänne blogin puolelle. Eniten taistelin kuitenkin flickrin kanssa, joka ei tainnut olla halukas tekemään yhteistyötä mun kanssa, koska pakotti mut lataamaan jokaisen kuvan erikseen, useita kertoja epäonnistuen. Tässä sitä jokatapauksessa ollaan pitkän ja hermoja raastavan taistelun jälkeen.

Tää inhottava räkätauti ei oo yhtään tuonut mulle ylimääräistä enrgiaa, jonka avulla jaksaisin mahdollisesti vihdoinkin siivota mun huoneen tai saada mitään muitakaan asioita järjestykseen. Koska en silti kärsi kuumeesta, niin olin tänään koulussa ihan normaalisti. Tuli siinä toki otettua pienet päikkärit ruokavälitunnilla, jonka jälkeen kiiruhdin terveystiedon tunnille vähemmänkin räjähtäneen näköisenä.
Heti koulun loputtua kiiruhdin keittiöön etsimään inkivääriä, josta olisin saanut kotitalouden opettajan ohjeen mukaan tehtyä mulle mainion flunssaista oloa helpottavan lämpimän juoman. Meijän keittiö kumminkin kieltäytyi sisältämätä inkivääriä, joten päädyin vaan normaaliin teehen. Parane nuha, parane!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti