lauantai 23. maaliskuuta 2013

via iPhone

page78
Johan osui viikonloppu sopivasti! Tänään sain vihdoinkin lötköttää aamulla sängyssä hieman pidempään kuin kouluviikolla, jolloin herästys on useana päivänä jo ennen seitsemää.  Oon myös päässyt hemmottelemaan itseäni noilla ihanilla smoothieilla....

page564778
 ...Ja letuilla. Kahvin juontia oon nyt jättänyt hieman vähemmälle, koska en ole nyt lähipäivinä tuntenut itseäni niin väsyneeksi, että olisin kokenut kahvin juonnin aamuisin jotenkin välttämättömäksi. Pitkästä aikaa sain taas itsestäni vähän asukuvia, jotka jo viimepostaukseen laitoinkin!
page56734112
Kahvin sijaan oon siirtynyt mielummin teehen. Ennen tee maistui mun mielestä aivan makeutetulta vedeltä, joka oli jotain ihan kamalaa, mutta yhtäkkiä ennen joulua aloin tykkäämään teestä tosi paljon ja käytin sitä usein kokeisiin lukiessani mielen rauhoittamiseen yms. Tottakai se riippuu ihan teestä, ei kaikki tee olekaan hyvää. Lettuja on myös tullut tällä viikolla jo kahteen kertaan paistettua, hupsista. Sain myös tosi mukavan vaihtoehdon liinkuntatunnilla; Mä en siis tän ihon takia harrasta pahemmin noita koulu-uinteja, joten sainkin sitten vaihtoehtoiseksi suoritukseksi käskyn lenkkeillä koululta sinne uimahallile, joka tekee noin kuusi kilometriä. Oli aivan mahtava fiilis sen suoritettuani! Oon nyt muutenkin käyttänyt lenkkeilyä sellaisena tapana, että aina kun joku painaa mieltä ja haluun ajatukset muualle, lähden pinkomaan tonne pakkaseen. Hyvin se on toiminut!

2 kommenttia:

  1. hui sulla on ihanat hiukset! ja kiva kun postaat näin usein!! :)

    VastaaPoista
  2. onks sulla instagramia:)?

    VastaaPoista