lauantai 27. huhtikuuta 2013

Believe tour 2013 -Finland

kuva 2(32) kuva 2(45) kuva 4(28) ääääääääääääääääääää

En voi vieläkään uskoa eilisen olevan todellista!! Vietin elämäni parhaan illan Mian kanssa Justin Bieberin keikalla. Kaikki oli täydellistä; Musiikki, valot, seura, lavastus, tunnelma ja mun idoli siinä lavalla ilman paitaa! Oisiko mikään voinut sujua paremmin?
En ollut uskoa silmiäni kun screenillä viimeiset 60 sekuntia Justinin tuloon pamahti käyntiin.
...3, 2, 1 ja PUM! Porukka huusi, itki ja kiljui niin kovaa, että ei siinä paljon muuta kuulunutkaan. Mä tosiaan heräsin tänään ihan järkyttävään kurkkukipuun oman kiljumisen ja huutamisen seurauksena. Eilinen oli silti kaiken tämän kurkkukivun ja odottamisen arvoinen!

Oli niin epätodellista nähdä mun eniten ihailemani henkilö siinä parinkymmenen metrin päässä itsestäni. Harvoin tollaista mahdollisuutta suodaan mulle! Tuon nuoren popparin ääni oli mun korville paras nautinto mitä voi olla!
Parasta kuitenkin oli se kokonaisuus! Se keikka oli rakennettu niin hienoksi paketiksi, etten ollut uskoa silmiäni kuinka mahtavasti kaikki valot, äänet, lavaistus, puvustus ja koko show oli luotu yhteen!

Todella paljon mä jaksan toivoa ettei toi eilinen keikka jäisi mun viimeiseksi kerraksi kun Justinin livenä nään. Olen silti aivan älyttömän kiitollinen, että mulle suotiin mahdollisuus päästä katsomaan tota, koska toi oli kokemuksena mulle aivan älyttömän mahtava juttu! Justin on ollut viimeiset kolme vuotta  -kohta neljä, mulle aina se suurin inspiraatiota tuova henkilö. Tosta keikasta sain varmasti kovasti inspiraatiota ja arvostusta elämää kohtaan.

Hirveen paljon puhutaan aina siitä, että monet fanittaa joitain julkimoita siksi, koska ne nyt vaan on niin ihania ja hyvännäkösiä. Toki oon tota mieltä myös Justinista, mutta sen lisäksi sen musiikki menee muhun jotenkin niin syvälle, että saan oikeasti itseni tuntemaan, että onnistun saavuttamaan haastaviakin asioita!

Kiitos eilisestä illasta koko yleisölle, keikan järjestäjille ja kaikenmaailman duunareille ketkä tota keikkaa väsäsivät, ja tietty illan suurimmalle tähdelle!!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti