torstai 25. huhtikuuta 2013

Can`t wait!

kuva 1(29)


 Pitkästä aikaa pääsen kirjoittelemaan teille! Mun kalenteri on nyt lähiaikoina ollut aika täynnä kokeita, kisoja ja harkkoja, joten oon valitettavasti ollut todella kiireinen, enkä ole pahemmin ehtinyt viettää aikaa täällä blogin puolella. Onneksi kokeet on kahden viikon päästä jo ohi, jonka jälkeen aion alottaa taas panostamisen tän blogin suhteen. Nyt mulla on jotenkin ihan sellainen olo, että olisin unohtanut miten mä tänne kirjotan, ja mitä mun kuuluisi teille höpistä. Selvästikin oon pitänyt liian pitkän tauon!

Niinkuin varmaan jo tosta kuvasta voikin päätellä, suuntaan huomenna illalla nokan kohti Helsinkiä. Monille tämä voi tulla ihan uutena juttuna, mutta oon jo muutaman vuoden kuolannut ton laulajan perään. Aina se on jotenkin ollut mulle itsestäänselvyys että Justin Bieber tuskin päätyy koskaan tänne Suomeen. Sitten kun sainkin tietää, että mun jo kutosluokasta asti haaveilemani henkilö on tulossa tänne, oli tottakai liput keikalle hommattava välittömästi!! Vasta tänään heräsin oikeesti huomiseen ja tajusin mitä mulla on edessä!
Kamala soikoon kun tää teksti nyt kuulostaakin ihan joltain 12 vuotiaan pikkuteinarin Justinin ihQuttamis
-blogilta... Tosiaan onhan munkin tämä päivä sujunut nimenomaan ihaillen ja "ihquttaen" tota julkkista, heh.

Katsotaan siis, että mitä huominen tuo tullessaan, siitä saatte kuulla lauantaina!
Yrittäkää kestää tämä mun innostuneisuus! :D
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti