lauantai 6. huhtikuuta 2013

Kevään kenkäkausi!

bd 005 yughiyny Sain äidiltä viime tiistaina mun syntymäpäivän kunniaksi kahdet uudet kengät. Uusia salikenkiä oon toivonut jo pitkään, ja vihdoinkin mun toive toteutui! Oon päässyt käyttämään noita jo parisen kertaa, ja ihan mahtavasti on toiminut! Värikin on kiva. Nyt voinkin siirtää mun edelliset salikenät (normaalit lenkkarit) ulkokäyttöön!


bd 012 hjjjiji
Myös tälläiset Reebokin kävelykengät sai uuden omistajan. Noi tukee jalkapohjaa tosi hyvin ja muutenkin istuu hyvin mun jalkaan. Noi sopii melkeen minkälaisten tahansa housujen kanssa, ja on tosi hyvät peruskengät näin kevääseen!

Mulle tosiaan selvisi pari viikkoa sitten olleessa koulun lääkärintarkastuksessa, että mun oikea jalka on vasenta pidempi. Selvisi siis vihdoinkin syy näihin lonkkakipuihin joista oon kärinyt tän kevättalven. Näin alkuun mulle riittää luultavasti yksi pohjallinen oikean jalan kenkään, joka mun pitäisi saada aikaiseksi hankkia... Toivotaan että kipu hellittäisi sen myötä!

1 kommentti:

  1. Mullekkin selvis tässä syksyllä että toinen jaloista onkin pidempi kun toinen..välillä ärsyttää kun pitää änkee toiseen kenkään 1 tai 2 pohjallista,mut eihän tälle voi mitään:) ja tosi kivat noi salikengät !!:)

    VastaaPoista