maanantai 29. huhtikuuta 2013

Love me like you do

a aa aaa aaaa aaaaaa b


Ei sitä tukkoisena ja kipeänä aina ole kovin helppo nukkua. Huonosti nukutun viimeyön seurauksena heräsin aamulla aivan tokkurassa. Ei mennyt kauaa kunnes katsahdin kelloon ja tajusin heränneeni kaksi tuntia liian myöhään... Olo oli sen verran kipeä, että olin aika tyytyväinen, kun äippä olikin ilmoittanut mun olevan tänään kotona parantelemassa. Tosiaan ruotsin valtakunnallisen kokeen kävin tekemässä. Epäilin jo hetken koetta tehdessäni, että oliko tuo nyt varmasti edes ruotsia. 90% sanoista olivat mulle aivan hepreaa...

Huomenna olisi edessä vapun viettoa kavereiden kesken. Kivointahan olisi viettää sitä ulkona, joten toivotaan että säät sallii. Mun tietääkseni aamuksi on luvattu sadetta, mutta seiskan jälkeen pitäisi auringonkin kurkistaa hieman. Mun suunnitelmat huomiselle on vielä aivan auki... Meen vaan kavereiden perässä. Tosta säästä kun ei koskaan tiedä...

1 kommentti:

  1. Eka kuva on kyllä erityisen ihana! :-) ja hyvää vappua! :)

    VastaaPoista