perjantai 10. toukokuuta 2013

Day off

pagedfg 

 Mun viikonloppu alkoi jo Torstaina. Oltiin suunniteltu Mian kanssa, että mentäisiin ettimään joitain ballerina-kenkiä meille, mutta molempiin iskikin sitten sellainen laiskuus, että siirrettiin se mielummin tälle päivälle. Sain siis jatkaa mun auringonottoa!
Nyt oon jo parina päivänä pärjännyt tuolla ulkona bikineissä, ja ihan hyvin se parin päivän auringonotto näkyy jo. En siis välttämättä muistuta kalkkilaivan kapteenia enää, en mä nimittäin mikään ruskea vielä ole! Onneksi suuntaan kahden viikon päästä mummin luo Espanjaan, niin palaan sieltä toivottavasti kunnolla ruskettuneena!
Yritän nyt väsätä kuntoon teille tsen videon jonka lupasin mutta mun tietokoneesta puuttuu sellainen ohjelma, että voisit törkkäistä kaksi eri videopätkää yhteen, höh.


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti