tiistai 14. toukokuuta 2013

Some summer stuff

IMG_2298_Fotor_20130514 IMG_2287_Fotor_20130514 IMG_2295_Fotor_20130514 IMG_2288_Fotor_20130514 IMG_2302


Matka Espanjaan mummin luo lähestyy! Enää reilu viikko, niin pääsen sinne aurinkoon; Syömistä, rannalla makaamista, shoppailua, valokuvia, kokemuksia, juttutuokioita...

-Viimeviikolla kiinnitin huomiota mun bikini -tilanteeseen  ja päädyinkin siihen, että uudet bikinit on saatava! Lähdin heti metsästämään sopivaa yläosaa tutusta ja turvallisesta H&M:sta. Sieltä löysinkin nuo kaksi ihanaa yläosaa! Mä halusin ihan välttämättä valkoisen yläosan, ja toi olkaimeton yläosa oli mulle rakkautta ensisilmäyksellä!; Toi pitsi siinä on aivan ihana! Onhan se aika tollanen perus ja simppeli, mutta yksinkertainenkin voi olla kaunista. Luultavasti tota olkaimellista yläosaa käyttelen vaan täällä suomessa ja muutenkin harvemmin. Mä oon nimittäin niin nirso, etten halua rusketusrajoja noista naruista joilla solmisin sen kiinni mun niskan takaa, haha!

-Noin kuukausi sitten hukkasin mun aurinkolasit jonnekin, ties minne... Onneksi löysin tollaset uudet halpikset hätälasit matkaa varten!

-Viimevuoden Espanjanreissusta mummin luo mulle muistuu vahvasti se, kun mun molemmat kengät menivät rikki sen viikon aikana, ja muutenkin olivat sellaisessa kunnossa, että lainasin usein mummin kenkiä. (Ja mun mummi ei tosiaankaan ole sellasta MLL -muotityyppiä, meikäläisen mummilta löyty mulle vaikka minkälaisia pantterikuvioisia varvastossuja ja mustia siistejä ballerina-kenkiä. Katsotaan mitä haalin sieltä käyttööni tällä kertaa;))
Noi kengät löysin myös H&M:sta. Oisin todella mielelläni ostanut valkoiset tollaset, mutta koot olivat loppu niin tyydyin sitten noihin mustiin, vaikka ovathan nuokin todella kivat!? Jotkut varvastossut tosiaan pitäisi vaikka sieltä hankkia, koska noissa ei pääse ilma tarpeeksi hyvin siellä kuumassa kiertämään.

2 kommenttia: