perjantai 9. elokuuta 2013

Summer always ends with memories

jussi9

Paituli: Vero Moda
Kengät: H&M
Koru: minä
Vyö: H&M


IMG_4785-001_Fotor_20130809 IMG_4767_Fotor_20130809 jussi11 IMG_4644_Fotor_201 m,30805 jussi10


Vikoja kesälomapäiviä viedään! Tänään pukeuduin omasta tahdosta vähän siistimmin. Koko kesän läpi oon käyttänyt lähinnä shortseja, farkkuja tai verkkareita. Tänään ajattelin kokeilla tollasta tunikaa, mekkoa, paitulia, kaapua? Miksikä tota nyt voi kutsua... 

Keväällä mennessäni mummin luo Espanjaan mainitsinkin jo jotain mun mummin "tyylistä". Oon aina pitänyt mun mummia tyylikkäänä. Kuulostaa varmasti hassulta, mutta niin se on. Uskallan ehkä paljastaa, että toi mun päällä oleva paituli on peräisin mun mummin vaatekaapista. Sain sen pari vuotta sitten, mutta se oli mulle silloin liian iso ja sen takia ei istunut yhtään. Nyt kun kokeilin uudestaan niin se istui mahtavasti ja mun mielestä näyttääkin tosi kivalta! Mitä ootte mieltä?

4 kommenttia: