keskiviikko 26. maaliskuuta 2014

Koeviikko starttaa!

IMG_1240_Fotor


Ulkona on mitä upein sää ja mä oon kököttänyt monta tuntia sisällä lukemassa fysiikkaa... Olin kovasti kahvin tarpeessa koulun jälkeen, mutta mun surukseni kahviainekset olivat kotoa loppu, joten päätin keittää lukukaveriksi teetä ja leipoa pienellä ohjeella muutamat keksit.

Pakko ottaa itseäni niskasta kiinni ja tsempata lukemisen ja kokeiden kanssa! Viime koeviikko meni vähän heikosti, syynä tietysti se, etten lukenut tarpeeksi... Yhtä heikkoa menestystä en toivo tämän koeviikon suhteen.
Nyt suuntaan virkistymään tonne ihanaan ja aurinkoiseen ulkoilmaan, jonka jälkeen pänttään hulluna tota fysiikkaa koko illan. Wish me luck!

2 kommenttia:

  1. Ihania kuvia taas ja tsemppii kokeisii!! (: mulla sama tilanne ja millään en jaksais lukee xd

    VastaaPoista
  2. Ihana toi sun banneri!! Miten oot tehny sen? :o

    VastaaPoista