tiistai 20. toukokuuta 2014

Ihana aurinko!

kollaasii1

"Voi ei, sataako täällä!". Vaikka paksu pilvikerros peittikin auringon ja tirautti pari pisaraa, jäin mä ulos opiskelemaan siinä toivossa, että ehkä saankin vähän väriä, oli pilvikerros kuinka paksu tahansa ;) // Uskonnon kokeeseen lukeminen kaipasi seurakseen jotain herkullista ja piristävää. Lakujäätelö, mandariini, ja jäädytetyt viinirypäleet sopivat oikein hyvin mun makenhimoon.


kollaasii12

Varmaankin yksinkertaisin, mutta paras tapa maustaa vettä vähän raikkaammaksi ja maistuvammaksi, nam! Tota mun on tullut lipiteltyä nyt pari päivää... //  Iloinen auringonottaja!


Viimepäivät oon tosiaankin lähinnä asunut takapihalla, asukoodina bikinit. Sää on ollut mitä mahtavin! Mulla on tällä hetkellä meneillään koeviikko, joten kun puolenpäivän aikaan pääsen kokeesta kotiin, suuntaan heti takapihalle kirjat kainalossa lukemaan ja ruskettumaan sekä nauttimaan lämmöstä. Ihan vain pari päivää oon viettänyt löhöten tuolla takapihalla, mutta silti oon selkeesti ruskettunut. Naamakin on saanut niin kivasti väriä, että uskaltauduin tänään kouluun meikittä. Viimeksi näyttäydyin koulussa ilman meikkiä varmaankin seiskaluokalla(?). Vihdoin mun iho on siinä kunnossa, että kasvoihin ei tarvitse minkäänlaista meikkivoidetta eikä peitevoidetta. Ihan naturallina vaan! On vaan niin mahtava fiilis että monen vuoden meikin taakse piiloutumisen jälkeen pystyn kulkemaan huoletta ilman mitään maaleja naamassa, ja silti tuntea itseni ihmisen eikä pizzan näköiseksi! :D Toivottavasti tästä eteenpäin ihomeikki voisi jäädä kokonaan pois!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti