keskiviikko 7. toukokuuta 2014

Itse värkätty maksimekko!

IMG_2420_Fotor Iho1 IMG_2501_Fotor IMG_2518_kFotor IMG_2417_Fotor

Maksimekko, MUN PÄÄLLÄ?! Mä en pahemmin ole mikään mekko ihminen, mutta eilen oli sellanen fiilis että haluaisin kokeilla josko tuollainen voisikin sopia mulle. Mistään kaupasta en ole tullut löytäneeksi mitään kivan näköistä maksimekkoa, vaikka olen sivusilmällä sellaista katsellut jo syksystä asti. Luovutin etsimisen suhteen ja väsäsin tuollaisen itse! Tollanen siisti maksimekko, pieni kerros punaista huulipunaa ja hymy huulilla tekee ihmeitä!
En kyllä laittaisi tuota mekkoa ylleni minnekään ravintolaan. Ruokailun jälkeen tuo päällä mua voisi luulla enemmänkin raskaana olevaksi teinksi jonka äiti on raahannut tämän väkisin ravintolaan, kun siltä miltä pitäisi. Toi on sen mallinen ja sellaista kangasta, josta tosiaan pienikin vatsan turvotus näkyy läpi :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti