keskiviikko 28. toukokuuta 2014

Smile today, cry tomorrow. Read this everyday.

outfit3 IMG_3498_Fotor_Fotor IMG_3617_Fotor_Fotor outfit1_Fotor_Fotor IMG_3614_Fotor_Fotor

Koeviikon viimeinen koe on vihdoin takana!! Tai no, viimeinen ja viimeinen, arvatkaapas vaan kuka suuntaakin uusimaan vanhoja historian kokeita heti kesäloman alussa... No minä.
Mulla alkaa menemään viikonpäivät jo ihan sekasin kun on ollut niin paljon vapaapäiviä koulusta. Takana mulla on neljän päivän viikonloppu ja edessä taas parin päivän vapaa ennen koulun päättäjäisiä.

Tässä vähän outfit -kuvia parin päivän takaa - silloin kun vielä oli kesäinen ja lämmin sää. Maanantai aamuna suuntasin hoitamaan vähän vaateasioita, eli metsästämään mulla mustaa maksimekkoa - ja sellainen löytyikin! Mun mukaan tarttui H&M:stä myös tollainen valkoinen toppi. Toi oli sitä "rakkautta ensisilmäyksellä", joten olihan mun pakko ostaa toi. Jalassa mulla on itse tuunaamani farkkushortsit. Huhhuh, ei sekään tuunaaminen käynyt ihan helpoimman kautta; Ensimmäisella suoralla ompelukoneen neula sanoi kräks ja päätti katketa. Onneksi sain uuden neulan lainaksi naapurilta. Mulla onkin muutama ompeluprojekti korvan takana odottamassa. Toivottavasti pääsen esittelemään niitä teille mahdollisimman pian! ;)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti