keskiviikko 21. toukokuuta 2014

Sometimes wrong helps us find the right

kuva16 kuva14 kuva11 kuva12

Valkoinen paita: Vila
Neule: Jabberwocky 
Farkut: Pull & Bear
Kengät Porvoon pikkuputiikista

Tässä vähän kuvia viime viikonlopulta. Oon nyt ihan fiiliksissä kun säät ovat olleet sellaiset, että voi pukeutua muuhunkin kuin villapaitoihin joita mun on tullut viime talvena käytettyä ihan kyllästymiseen saakka. Tosiaan kesän jälkeen oon taas tässä samassa tilanteessa, että koen syksyn tulon ihanaksi koska ei tarvitse pukeutua vaan shortseihin ja mekkoihin vaan voi alkaa kerrospukeutumaan, haha.

Mulle on nyt iskenyt joku mieletön halu päästä shoppailemaan kaikkia ihania kesäkledjuja! Oon ihan hurahtanut kaikkiin mekkoihin! Taidankin suunnata nyt joku päivä vähän kiertelemään kauppoja kun oon saanut koeviikon alta pois. Eilen mulla oli mekko koulussakin! Milloinkohan viimeksi oon käyttänyt mekkoa koulussa... 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti